.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نحوه ثبت‌نام متقاضیان تشرف به عمره مفرده

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای، شیوه ثبت‌نام از متقاضیان جدید تشرف به عمره مفرده اعم از مبلغ ودیعه ثبت‌نام، بانك عامل و دیگر بانك ها را اعلام كرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، اعلام شرایط ثبت‌نام مرحله جدید عمره مفرده فقط از طریق سازمان حج و زیارت تعیین و اعلام می‌شود.

همچنین، شیوه ثبت‌نام اعم از زمان ثبت‌نام، مبلغ ودیعه ثبت‌نام و همچنین بانك عامل (بانك ثبت‌نام‌كننده) به‌صورت رسمی از طریق رسانه‌های جمعی، روزنامه‌های كثیر‌الانتشار و همچنین سایت رسمی سازمان حج و زیارت به نشانیwww.hajnews.ir به اطلاع خواهد رسید.

هرگونه اقدام اعم از پیش‌ثبت‌نام یا تبلیغات در این مورد قبل از صدور اطلاعیه رسمی از طرف سازمان حج و زیارت مورد تایید سازمان حج و زیارت نیست.

همچنین واحد اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت با شماره تماس۷ ـ ۶۴۵۱۲۷۰۱ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان است.

برخی از شعب بانك‌ها در حالی كه هنوز رایزنی‌ها در حج و زیارت برای تعیین بانك عامل ودیعه‌گذاری عمره در حال انجام است تا شورایعالی حج در این زمینه تصمیم‌گیری كند، اقدام به دریافت وجه از مردم كرده كه این امر تخلف مسلم محسوب می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری (www.hajj.ir) آخرین اخبار و اطلاعات ثبت نام عمره مفرده را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.